lördag 10 september 2011

Pedofilen I Sprutbastun

"Aah, äntligen ett gammalt hederligt bastubad" tänkte jag. Som ny i byn kände jag stor press på att göra bra ifrån mig och sitta längst av alla i bastun.
Väl inne satt tio storvuxna karlar ihop tryckta på översta raden, man såg konkurrensen i deras ögon.

Egil, enstöringen från byns utkant såg jag inte till. Väl ihoptryckt satt jag jag mellan dessa män, i en bastu, mitt ute i ingenstans. Björkris piskade hårt på svettiga och skrynkliga ryggar. En fis brann av på bänken och männen började skratta. Sigurt, en av männen, kaskadspydde på aggregatet och en frän stank av hembränt och korvstroganoff steg i bastun.

Männen började utrymma bastun, men jag stannade för att kunna ha sagt att jag var sist ut. Just när sista mannen var påväg ut så såg jag en skepnad vänta vid dörren. Egil trädde in, skinnet svajade på den 80 åriga halsen, pungen hade leverfläckar och hans skinkor var ihopklistrade utav diarré.

Min mardröm blev verklighet, jag var tvungen att överleva ett bra tag till i denna gudsfördömda bastu. Egil masade sig till dit jag satt, flämtande och pustande. Hans förhud dröp av ett sekret som såg ut att bestå av mögelost och sur mjölk.

Stanken från Egil var outhärdlig och som att toppa det hemska så hade han med sig sin stomipåse in i bastun. Efter 10 minuter hade innehållet i påsen börjat bubbla. Jag kände en underlig upphetsning av lukten och makade mig närmre.

Efter vad som kändes som en evighet så exploderade stomipåsen, innehållet täckte väggarna och stenarna på aggregatet. Jag var på bristgränsen att spy när Egil drog tillbaka förhuden och smörjde in penisen med stomipåsens resterande innehåll.

Det brast för mig. Jag spydde tills magsäcken skrek av smärta, rakt på Egil. Gubben skrattade och började onanera. Jag hade suttit där inne i minst två timmar nu och jag hade ätit minst 20 plommon tidigare under dagen. Jag knep igen med stjärten när jag kände att en fis var påväg. Diarrén sipprade mellan mina ihoptryckta skinkor och ner på bastugolvet.

Tillslut orkade jag inte hålla igen mer. Jag vände dajmet mot Egil och skrek "nu jävlar får du, din perversa flensgubbe!". Bajset sprutade över Egil, till min förvåning gapade han och svalde. Han vände sig mot mig och sa "min tur". Han tog en handfull flens och kastade på aggregatet. Egil lade sig på rygg och körde in näven i röven, när han drog ut den igen så hade han ännu en handfull grön gegga. Han smetade ut den i mitt ansikte och skrattade hysteriskt när han såg mig spy ännu en gång.

Jag tog tag i björkriset som låg kvar sen tidigare och körde in det i hans anal. Egil som var tidigare mästare i stjärtbrottning knipsade med lätthet av pinnen itu med bara sin ringmuskel. Jag var på väg att svimma och Egil började våldföra sig på mig.

Jag vaknade upp 2 veckor senare på norrlands universitetssjukhus. Den fräna doften av bajs och förhudssekret fanns kvar i min näsa. Kriminalarna kom på eftermiddagen med foton från bastun. Bastun var täckt av bajs och dröp, som tagen från en alien film, av en segflytande vätska.

Allt jag hörde innan jag hamnade i koma var Egils hånfulla skratt, skrattet som tycktes säga att jag inte dög till för bastun i den lilla byn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar